Functie | ICT Support Medewerker |
Aanvraagnummer | 107741 |
Expertise | Windows, ITIL, Active Directory |
Regio | Vuren |
Startdatum | ASAP |
Duur | Vast dienstverband |
IT Recruitment is voor haar klant in Vuren op zoek naar een ICT Helpdesk Medewerker. Als ICT Helpdesk Medewerker zal je zorgdragen voor een optimaal functionerende ICT omgeving, apparatuur en applicaties, en een optimale klantbeleving door het hanteren van de juiste processtappen bij o.a. een onboarding, off boarding of functiewijziging (inclusief IT profiel) van medewerkers.
Kerntaken
Werkplekbeheer
- Neemt storingen en/of klachten aan (o.a. Microsoft Surface telefonie en printers), registreert en analyseert deze en indien mogelijk worden deze opgelost.
- Verleent service aan gebruikers en beantwoordt vragen in relatie tot in- terne
- Verzorgt de werkplekken voor nieuwe medewerkers en beheert de rechten en toegang op werkplek- en applicatieniveau.
Systeembeheer
- Ondersteunt medewerkers bij technische problemen en instrueert hen bij in gebruik name van nieuwe programma’s.
- Zorgt voor correcte werking van randapparatuur (printers / routers etc) en onderhoud contacten met externe leveranciers voor werkplekbeheer (Tredion) omtrent verbeteringen.
Applicatiebeheer
- Implementeert, controleert, onderhoudt, anticipeert op mogelijke problemen van gebruikers en communiceert over de binnen het bedrijf gebruikte applicaties, zodat alle medewerkers de applicaties optimaal kunnen gebruiken.
- Voert een aantal beheer werkzaamheden uit in het ERP
- Levert een bijdrage aan het digitaliseren van de
- Ondersteuning van Microsoft producten op
Telecombeheer
- Draagt zorg voor programmering en configuratie van (mobiele) toestellen
- Draagt zorg voor de aanwezigheid van (mobiele) telefoons b.v. de medewerkers en toewijzing van de nummers.
- Draagt zorg voor correcte registratie van alle mobiele telefoons en telefoonnummers en geeft inzicht in verbruik per gebruiker
Overig
- Adviseert management over aanschaf, updates en onderhoud van het netwerk, systemen en applicaties.
- Adviseert leidinggevenden en werknemers over het functioneren van de ICT tools.
- Houdt kennis over de verschillende onderdelen van de functie
- Onderhoudt en verkrijgt kennis van en inzicht in nieuwe ontwikkelingen op de verschillende onderdelen van de functie.
- Draagt zorg voor ondersteuning van
- Verzorgt management informatie
- Legt verbetervoorstellen voor eigen afdeling en/of algehele organisatie voor aan leidinggevende.
Wat breng je mee?
- MBO-4 diploma, richting informatica systeembeheer / netwerkbeheer Microsoft.
- ITIL v3 certificaat
- Ervaring als werkplekbeheerder(onsite support).
- Kennis van netwerken, telefonie- en serveromgevingen
- Ervaring met Windows servers, Active Directory, Sharepoint, Powerapps, Powerautomate (flow), Dynamics Navision
- Basiskennis van Microsoft Office 365 admincenter (gebruikersaccounts & office licenties, mailboxen(Exchange online) security groups
- Kennis van de interne procedures en
- Kennis van en inzicht in informatie
- Inzicht in het totale organisatie
- Kennis op het gebied van Security Awareness, GMP en GDP.